9. dubna 2015

Sečteno & Podtrženo: Březen 2015

Čtvrtina roku a snad už i zima je definitivně za námi, takže už nás čekají jen samé lepší věci. Sluníčko, teploučko, druhý díl Avengers, veletrh v Praze i ta vymodlená dovolená. Máme se na co těšit. Ale dnešek bude ještě o březnu..

PŘEČTENÉ KNIHY:
Rekord roku jsem sice netrhla, ale spokojená jsem. Zopakovala jsem lednové skóre a navýšila počet přečtených knih o šest kousků. (To mi připomnělo únorové motto v kalendáři: Ideální valentýnská večeře o sedmi chodech - pizza a šest piv :-D). A až na Terapii láskou to bylo samé skvělé čtivo..

  • Smolný rok | J. Jackson | 304 str. | ★ ★ ★ ★
  • Bílé kosti | G. Masterton | 383 str. | ★ ★ ★ ★ ★
  • Terapie láskou | M. Quick | 272 str. | ★ ★ ★
  • Nevinné lži | K. Gier | 200 str. | ★ ★ ★ ★ ★
  • Pekáč buchet | K. Petrusová | 160 str. | ★ ★ ★ ★
  • Učedník | M. Hjorth & H. Rosenfeldt | 544 str. | ★ ★ ★ ★ ★

NOVÁ BŘEZNOVÁ DÍŤÁTKA:
V únoru jsem držela nakupovací půst, tak jsem se v březnu za odměnu pořádně rozjela! Dvě výhodné koupě a jedna větší objednávka na bux.cz udělala své..

Kniha, kterou jsem musela mít doma..


Další naprosto luxusní humor s naprosto nevzhlednou obálkou v podání Kerstin Gier..


Jedna unáhlená koupě aneb Nedočetla jsem ani první díl..


Již tradičně další Naruto..


Agnes, kterou už mají všichni a já nesmím chybět..


Vesmír, na který jsem hodně zvědavá..


Cinder, pohádka o popelce-kyborgovi..


Další nálož mládežnické katastrofy..


Jedno nechutné čtení - ideálně pro mě..


A sázka na slepo za 29 Kč..


Toť vše.
Už jen všechny hezky pohromadě..



..a před veletrhem (zase) na viděnou!

1 komentář:

  1. Krásný knížky.. Cinder je skvělá a hlavně ti závidím Milion sluncí - mě se celá série hrozně líbila..

    OdpovědětVymazat